Alleen voor leden, jochie!
Alleen voor leden
Informatie 8 oktober
Beste Kwintleden,
De jubileumcommissie nodigt jullie graag uit voor de jubileum-optreeddag op zondag 8 oktober a.s.
Vervoermiddel: fiets
Kleding: in je trotse pauwoutfit
Planning:
- 10.00 uur aanwezig in de Blokkendoos
- 10.45 uur Blokkendoos opruimen
- 11.00 – 11:30 uur fietsen naar De Roestelberg
- 11.45 – 12.15 uur ZINGEN
- 12.30 – 12.45 uur fietsen naar De Drie Linden
- 13.00 – 13.30 uur ZINGEN
- 13.45 – 14.00 uur fietsen naar De Rustende Jager
- 14.00 – 14.45 uur Lunch
- 15.00 – 15.15 uur fietsen naar Bosch en Duin
- 15.15 – 15.45 uur ZINGEN
- 16.00 – 16.15 uur fietsen naar de Kasteelweide
- 16.30 – 17.00 uur ZINGEN met oudleden
- 17.00 uur borrel in Venloene
Ben jij verhinderd of kun je niet mee op de fiets? Graag melden bij PG (Annelein) of Jubileumcommissie (Renske).
Bij onverhoopt slecht weer horen jullie van ons op de Kwint app in de ochtend van zondag 8 oktober.
Wij hebben er zin in om met elkaar de 25 jaar Kwint nummers samen te zingen! 🎉
Alvast veel plezier 🍀
Kledingrepetitie
Hallo allemaal,
Aangezien onze jubileumtour van 8 oktober in zicht is, willen we jullie graag tijdens de repetitie van 14 september in de kleding met pauwekleuren zien zodat we, indien nodig, nog e.e.a. kunnen aanpassen. Sieraden mogen maar graag in één kleur uit hetzelfde palet. We hebben nog mooie pauwenveren indien je creatief wil zijn. Benieuwd of we samen weer een mooi plaatje kunnen vormen voor ons publiek!
P.S.: op de Kwintsite – ledenpagina – nieuws info – staan enkele voorbeelden van de kleuren enz. (bericht van 15 juli).
Ine, Nancy en Corrie
Trots als een Pauw op 25 jaar Kwint!
Dat is het motto van de kleding voor ons jubileumoptreden. Dat willen we uitstralen!
Hoe krijgen we dat voor elkaar? Lees het in de bijlage.
Groetjes van de kledingcommissie
Afsluiting concert Echo
Komende zondag sluiten we het concert geheel in stijl af met het nummer ‘Aan de Amsterdamse Grachten’.
Dat doen we met alle deelnemende koren.
Besloten is geen repetitietijd te besteden aan het instuderen van dit nummer.
Voor diegenen, die het wel leuk vinden het meerstemmig te zingen: bijgaand tref je de partituur.
Ook handig voor de tekst, dus slim het uit te printen en mee te nemen.
Opreden 11 juni
Belangrijke informatie voor ons optreden op 11 juni (Echo der Duinen):
- Aanwezig 13:00 uur bij ‘t Uilennest (Weteringstraat 17a, Loon op Zand) om in te zingen
- Kleding: Spijker met wit (zoals in Rotterdam en Kiosk)
- 15:30- 16:00 uur Zanggroep Kwint
- Pianodienst zorgt voor muziekstandaard voor Rudy (piano is aanwezig)
We zingen:
– Do I ever
– No surrender
– Breakeven
– Bad liar
– Bat out of hell
Programma van die middag bij ‘t Uilennest:
13:00 – 14:00 Inzingen van de koren (ieder 15 minuten)
14:00 – 14:25 De Echo
14:30 – 15:00 Koor Vitamine C
15:05 – 15:30 Pauze
15:30 – 16-00 Zanggroep Kwint
16:05 – 16:35 Popkoor Undercover
16:40 – 16:45 Gezamenlijk: “Aan de Amsterdamse grachten”
Voor de catering wordt gezorgd.